Skip to content

Eros Rammazzotti og Ida i Oslo

11 november, 2009

eros

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ja, da var jeg og kånå i Oslo 10. november for å få med oss konserten i Oslo med Eros Rammazzotti. En virkelig bra konsert i Oslo Spektrum, bra lysshow og  meget bra utført konsert fra Eros, de tre kordamene og de andre musikerene på scenen. Det som imponerte meg var iscenesettingen og at Eros også spilte bra på gitar. Han hadde flere gitarsoloer som varmet hjerterøttene mine 😉

I dag 11. november besøkte vi «The Link» Ida på Naturhistorisk museum på Tøyen. der fant vi et par frø på bakken fra Tempeltreet. Kanskje jeg får de til å gro og vokse i Trondheim?

Ida "The Link"

Det ble også tid til en kopp kaffe. Vi droppet innom kafe Kaffefuglen i Oslo. Stedet er innredet i 60-tallsstil. Akkurat med slike møbler og nips som jeg var vokst opp med i Haugesund, og så hadde de god kaffe..

No comments yet

Legg igjen en kommentar

