Skip to content

Holde orden på vinene…

15 november, 2008
tags:
The Personal Wine Curator

The Personal Wine Curator

Hvordan skal jeg holde orden på vinene jeg har i vinskapet og vinene jeg har smakt? Jeg har prøvd noen dataprogram og har landet på PWC – Personal Wine Curator. Jeg har brukt den i ca. ett år nå og er kjempefornøyd. Menyene er flott satt opp og du får lett oversikt over dine viner i skapet, viner du har smakt, viner du ønsker deg og dine smaksnotater. Du kan også legge inn bilder av etikettene samt sjekke hvilken vin som passer til maten du skal servere..eller hvilken mat som passer til vinen du ønsker å smake. Du kan også få statistikk på verdien av vinene dine og hvor mye du har brukt på vininteressen din. Den nye versjonen av programmet (versjon 3) gir deg også mulighet til å ha all denne oversikten på mobilen din, og enda er det flere muligheter som jeg ikke har nevnt…

Kort fortalt et kjempebra dataprogram. Her er lenken til de som selger det som kan løse det meste av dine vinbekymringer, http://thewinecurators.com/.

No comments yet

Legg igjen en kommentar

