Skip to content

Starten….6. november 2008.

6 november, 2008
tags: ,

Det er 6. november 2008 og jeg har begynt å skrive blogg. Jeg håper at jeg kan få lagt ut noen bilder etter hvert og sagt noe om de temaene som interesserer meg. Det begynner å bli kaldt i Trondheim og det får tankene til å fly til Roma i april 2008. Jeg har lyst å dra tilbake og praktisere litt italiensk igjen….me_and_colloseum

2 kommentarer leave one →
  1. 5 desember, 2009 9:24 pm

    Jeg vil bare ønske deg lykke til videre med bloggen og har lagt den til i min liste over blogger jeg besøker fra tid til annen.

    • Havstad permalink*
      8 desember, 2009 5:56 pm

      Hei Morten, takk for at du vil lese det jeg skriver. Hyggelig!

Legg igjen en kommentar

